måndag 17 september 2012

Huslig idag =)!

Idag när det är typ storm ute så jag passar på att vara lite huslig.
Har bla planerat om lite blommor o flyttat runt dem.
Har hängt upp hampus kläder o samlat i hop all tvätt.
Hade tänkt tvätta men hittar inte källar nyckel o då är det INTE jag som slarvat bort den,haha.
 
Mina killar har varit trötta i dag o legat i sängen o gosat halva dagen =)
 
 
Här är han pyjamas jag köpte på rean =).


 
Sen har jag dammsugit o ska nu försöka hitta dem försvunna nycklarna så jag kan kasta in en tvätt.
Ikväll blir det bara ta det lugnt för i morgon ska vi upp o till uppsala för lite inskrivning o sånt inför Hampus kommande operation.
 Nej ska försöka göra lite mera nytta här hemma nu.
Kram
 



1 kommentar:

  1. Lycka till i Uppsala. Blir det operation snart?
    Kramizzzzzar faster Lena

    SvaraRadera