onsdag 26 september 2012

Onsdag!

Ååå äntligen är tisdagen över och Onsdagen här =).
 
Idag ska vi till Nadja o ge henne sin EGO BAG!
(spännande)
Skulle behöv städa,fixa upp hall tavlorna,gardin stänger o få upp gardinerna lite sånt men har verkligen inte ork i dag så tar allt sånt i morgon.
Även lite handling behövs i morgon.
 
Nu ska jag äta lite frukost o fixa iordning min lilla älskling som ligger o skrattar o pratar för fullt

 
Vilken lycka han ger mig.
Vill bara pussa på han hela tiden den lilla godingen.

 
Han har så tjocka lår så ringarna avlöser varandra UNDERBART,HAHA!
 


2 kommentarer:

  1. Ska bli så spännande och vad jag ska pussa på Hampus<3

    SvaraRadera
  2. Det är underbart med ringar på låren gulligare än så kan det inte bli.Jag vill oxå pussa på Hampus lår. Kramizzzzzar faster Lena.

    SvaraRadera