söndag 9 september 2012

Kläder o lite mera kläder!

ATT SHOPPA ÄR JU ETT AV MINA BÄSTA EGENSKAPER.
Haha ja shoppa är fan något jag är väldigt bra på o ibland som i helgen får jag nästan skam känslor för jag handlar så mycket el nej jag får det för jag tänker vad kommer folk säga???
Men har insett att skiter väl jag i vad andra tycker.
Jag handlar för mina egna pengar så.
 
 
 
 
 
Till Hampus har jag säkert handlat för 2000kr.
Till daniel för 500 o till mig med för 500kr
Daniel fick en snygg t-shirt o en tröja.
Jag fick 4st tröjor =).
 
Hampus har fått detta bla..
 



T-shirts

 collage tröjor

 Bodys
 
Även fått ta3 betala för 2 från lindex
Bruna byxor,vit body o brun body.
1till kofta o en till tröja.
 
Jag har kommit på att jag ska ta o rensa min garderob igen o den här gången ska jag ha ett mål som tex minst 5st klänninga,4st tröjor, 4st koftor,4st jeans osv osv.
Ska bli spännande o se om jag lyckas.
Dock inte i dag för är så där otrevligt trött i dag.
Både jag o H är fortfarande väldigt förkylda o att sova o inte kunna andas ordentligt när man är så liten är inte så lätt vilket innebär att mamma Alex inte heller får sova så mycket.
Ska lägga mig o blunda nu o jag hinner innan lill gosen vaknar o vill äta.
Trevlig söndag!
 


1 kommentar:

  1. Du gör helt rätt när du skiter i vad folk tycker när du handlar.Så länge ni har så ni klarar er så fortsätt att handla.Det är ju dina egna pengar.Man ska göra saker som man är bäst på.Din talang är att shoppa,det är en bra talang.Jag gillar oxå att handla men jag köper mest smycken,det är mitt kall. Ha det nu så gott.Va bra att Hampus väger över 4 kg. Kramizzzar faster Lena

    SvaraRadera