tisdag 1 mars 2011

Tisdag,onsdag...

Jaha så var det Tisdag igen...
Men denna tisdag har ändå varit helt ok haha!
Började inte jobba fören kl 14.30 så jag har hunnit med att tvätta vårat BERG av tvätt o även lunchat med mitt gryn.
Men vaknade 6.55 i morse =( o kunde inte somna om.. Så förhoppningsvis sover jag gott i natt.
Mitt lilla hjärta är sjukis.
Imorgon ska vi till farbror doktorn med honom o hoppas på en diagnos så han kan få mediciner o bli piggare till Thailand.
Jag älskar ju min lilla skrutt men synd om han nu.

Jag har nästan packat klart våra väskor där hemma nu =) bara lite små grejer som ska ner.
Längtar så fruktansvärt mycket nu.
Ihelgen är jag som sagt ledig o ska på middag med några tjejor på lördag, lovely!
Fredagen ska jag nog ägna mig åt mitt och även min mor o far kommer över o fikar med oss har vi bestämt.


Torsdag ska jag jobba sen ner o träffa min bästa Linda/kamelen o shoppa lite.
Onsdag är det jobba ända till 21.00 så då blir det bara sussa sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar