lördag 26 mars 2011

Sol,regn ...

Jaha da var vi inne pa sista veckan har...
Jag har blivit sjuk o mar skit.
Feber o hostar med fruktansvart ont i mina lungor.. Andas vad ar det ungefar.
Nu har jag iaf fatt med mot bade smarta och lunginflamation da mina lungor roslar som bara den.


Vader har varit gaska daligt massa reng o mycket mulet med en luftfuktig het pa narmare 100procent.
Idag ar det lite sol o moln men JAG far ju inte vara i solen...HELT VARDELOST!
Angesten ar ju total... samt solpaniken.
Jag som ar soldyrkaren nr 1.
Jaja vad ar val en bal pa slottet.
Men vi har iaf varit pa Zoo och pa en bat tur..Tankt ta en till men vadret har inte tilllatit det an sa far se.
Varit inne i phuket stad 2g o shoppat lite men inte speciellt mycket.
Nu ska jag upp pa rummet o sen till daniel som ligger hos tatueraren o vantar.

Kramar sa lange fran oss har i Thailand.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar