tisdag 8 mars 2011

En fudering????

Varför skaffar man en blogg där man blockerar vissa? El rättare sagt bara accepterar dem läsare man vill ha?
Vågar man inte stå för vad man skriver el vad är syftet med en blogg som bara vissa får läsa?
Kan man kanske skaffa en dagbok el nåt.

Blir nästa irriterad på att jag ens bryr mig men tycker det är fel.

Jag kan förstå om man har någon som förföljer en el om man lever under hot osv men annars allmänt varför?

Men seriöst om man inte vill att människor ska läsa vad man skriver el inte törs/vill stå till svars för det man har skrivit ...Ha inte en BLOGG!

Tycker det är rent sagt nörd varning på "låsta"bloggar.

Men som sagt förstår jag om man lever under vissa förhållanden som gör att man inte vågar el kan ha en öppen o tillgänglig blogg men annars fattar jag inte varför.

Tycker det är diskriminering på ett sätt.

Men vill ha en blogg bara vissa kan läsa så är det ju ens rätt o ha det så.

Men personligen tycker jag det är mycket märkligt o anser att man kanske inte ska ha en blogg då.

Jaja nu ska jag ta o fundera på andra iland problem haha!

Ha en härlig tisdagskväll!
kram

1 kommentar:

  1. Hej Alla Balla!

    Känner mig nästan träffad av din skarpa kritik av dem som hr låsta bloggar. Har virr-panna som man är, glömt bort att meddela att jag bytt adress på min blogg. Den nya adressen är http://nicklas-and-the-city.blogspot.com

    Trodde att länkarna uppdaterades även när man bytte adress. (Så långt sträcker sig alltså min it-kunskap.)

    Tänkte vi skulle höras imorgon med anledning av vissa saker.

    Love you!

    / Snoköga

    SvaraRadera