fredag 11 mars 2011

Morgonstund har guld i mun!

Vaknar utan att klockan ringer, solen strålar o det är helt tyst i hela huset =).
Daniel sover o katterna sitter o tittar på när jag dricker mitt goda kaffe.

Helt underbart o vakna en morgon som denna.


Lilla stickan även döpt till Emma ska ta hand om katt o katt.
Lee är lite små kär i henne så det kommer nog gå jättebra.
Lee är så söt o social o blir riktigt deppig om man inte pratar o myser med han.
Puma är lite mera av en ensam varg men hon hatar oxå när vi är borta.
Dem är vana att daniel är hemma på dagarna.
Lee vill alltid vara med vad man än gör som skurar,stryker,dammar osv..
På gott o ont.
Vet att dem bara är katter men dem är mina små bebisar o jag oroar mig när jag ska bort för hur dem ska må.
Jag vet dock att det kommer gå super.
Så:....
Väskorna är packade o står o väntar tills vi ska åka.

Nu blir det duschen o sen väcka mitt <3.
Om ca 1h är vi på väg mot arlanda.
Planet går ca 13.00.
Så bye bye Sverige ses om 3v igen.

kramizar

1 kommentar:

  1. Jag ska ta hand om dem små djuren :) Så ni behöver inte oroa er. Jag ska visa kärlek och vara mysig med dom, de lovar jag! se nu till att ha det riktigt underbart.

    älskar er. Kramar

    SvaraRadera