fredag 4 mars 2011

Ledig!

Ja som ni alla vet så har jag jobbar massor senaste tiden.
Idag o hela helgen är jag LEDIG är helt galet skönt.
Jag har lite sömn problem då jag är uppe i varv hela tiden, sover dåligt o känner mig konstant trött.

Men idag kan jag sova när o hur jag vill =).
Inatt sov jag nästan inget alls då jag fick mens o fruktandsvärd mensvärk, värdelöst!
Men bättre nu än i Thailand.

Igår var jag ner o fikade med linda o passade på att  shoppade en klänning tills i morgon.
Var enkel o fin passar att ta med ner till Thailand oxå.

Sen köpte jag istället för aftersun denna hudkrämen.

Mitt lilla hjärta ligger o trycker i sängen =) poss på dig fisen
Katterna kör rally o busar för fullt här.
Mina älskade busar.

När man jobbat mycket o saker händer runt än så hinner man inte eller jag hinner inte stanna upp o ta tag /bearbeta dem.
Så nu när man har några timmar över utan massa måsten kommer ångesten o tankarna över en...
Vill gråta o o få ut det onda men går inte.
Är inprentat att stänga av så fort det gör ont o bara köra på.
Jag mår ju uppenbarligen inte så bra men vill inte känna efter o reda ut det.
Jaja jag får snart komma till solen o värmen o då känns allt nog mycket bättre o man bara är för en stund o det är precis vad jag behöver.
Hoppas på att Thailand ska ha lite läkande effekt på mig trötta kropp och hjärna.

Snart kommer nog Daniels föräldrar samt mina egna o hälsar på =) det ska bli mysigt.
Sen ville D till stockholm o kolla in lite kläder så jag åker med han dit o hjälper han o bränna pengar..Det jag är bäst på, hihi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar