torsdag 10 mars 2011

Klumpen i magen!

Imorgon bär det äntligen av.
Längtat o väntat på semester så länge nu.

Men min oro/ångest knut i magen är fortfarande kvar =(.
Tårarna ligger o trycker bakom mina ögon o jag kämpar för att le o vara som vanligt.
Känslan o magen säger en sak o mitt hjärta något annan.
Jag vet att något är fel då jag känner det ända till fingerspetsarna men jag vill inte utala oron i ord för då kan det bli på riktigt liksom....
Semestern blir min flykt och förhoppningsvis min räddning.
Hoppas verkligen denna semester ger mera än någon semester någonsin gjort.
Behöver sååå mycket energi.

Mitt lilla hjärtegryn är underbar o jag ska njuta av varje sekund vi har där nere.


Nu dax o växla alla pengarna.
Ikväll blir det tacos middag med sambos o film såklart.

Får se om jag kan blogga där nere el om det får vänta tills jag kommer hem igen.
OM jag inte bloggar på 3v så har jag inte glömt utan bara inte haft tid =).
Så hoppas nu våren har kommit till Sverige när vi kommer hem den 2/4.

Kram på er alla så länge o ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar