måndag 7 mars 2011

Lördag,söndag!

Helgens fest vart ju som vanligt lyckad med MASSVIS av skratt o intag av goda drycker.. Ja oxå som vanligt i FÖR stor mängd,Haha!
E gör sig till Snygg tant!
Pia oxå snyggo!
Middagen

Ärligt visste jag inte ens fören idag vilka som gick till stora finalen från andra chansen trots vi tittade på det,haha!

Jaja inte så intresserad av det då min goda dryck i glaset blev mindre o mindre.
Lite bilder på brudarna:
notera tavlans fina raka line =)

Ja så kan det gå när några vildingar skakar rumpa...
Ja denna bild sänger mera än tusen ord.. mitt tillstånd o det som komma skall...

vit tog taxi ner på stan jag E o Pia. Å vart destinationen.
Jag lyckades supa bort väskan som någon snällt lämnat i baren =), Jag tappade bort Pia men tog taxi hem.
Pia dök senare upp till en lite suprise då jag tagit med emma,daniel,rickard,sj o 2st till hem.
Jag behövde ju verkligen inte ha mera att dricka men jag försökte supa SJ underbordet men lyckades visst bäst med mig själv,haha!
Vid 5 tror jag nästan villa somnat men mysigt o vakna dagen efter med 3st i sängen plus med själv.
En i datarummet o en i soffan,haha.
Känndes som en fest när man var liten.
mysigt var det så jag som fortfarande var packad började kl 8.45 på morgonen koka ägg o göra mackor,skära grönsaker o lägga fram samt juice, lite pålägg som skinka,kaviar,leverpastaj osv.
Sen väckte jag Alla som var mera el mindra DÖDA men snälla o tacksamma för lite frukost =).
Vi la oss på soffan o kolla film sen somnade alla om i några timmar.
Tiden efter jag sovit o ätit var ingen höjdare då jag mådde som en pytonorm med ett huvud jag gärna skulle lämnat bort.


ÅTER igen på det stället man sägen nu ska jag INTE dricka på väldigt ,väldigt länge nu.
Men jag hade mycket trevligt o hoppas när nästa gången jag dricker så ska det bli lika lyckat.

Thailand är nu bara 3dagar bort =), Sjukt mycket o fixa innan som jag inte börjat med visst.
Imorgon blir det iaf storstäda o tvätta det sista samt vika in o vattna.
Sen blir det handla allt som ska handlas o kolla att packningarna är lagom mycket.

Nu ska jag vara lite social med mia kära sambos.
Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar