söndag 27 februari 2011

Töttis!

Ja som ni förstår så är jag ett levande kolli...Konstant trött o känner en inre stress,haha!
Känner själv att jag jobbat lite väl mycket sista 3 månaderna.
Längtar hem till sängen o soffan så fort jag gått utanför dörren men när jag väl är hemma har jag iingen ro att sitta stilla el ligga ner o vila!!!!
Såhär fin är jag nu ungefär...HAHA!

Ska försöka orka släpa mig till solariet o sola så jag får lite färg o inte är likblek.
Ska även göra en ansiktsmask o färga mina fransar nu någon dag.
Sen har jag ett enormt berg  av tvätt som måste fixas o sen behöver det även storstädas o vattnas.

Men nu har jag bara 7pass kvar till SEMESTERN !

Då blir det bada o sola hela dagarna o äta massa gott o dricka iskalla öl på stranden...
Unna sig lite thai massage o gå  o strosa lite.


Ååå bara ca 12 dagar kvar nu sen åker vi äntligen.
Som sagt jobbar jag 7 av dessa dagarna o dem resterande 5ska jag packa ,hinna umgås med vänner o sen fixa fint hemma så katterna o Emma får det fint.
Emma säger hon inte gillar katter men jag vet hon är lite förtjust i Lee =) och Puma gillar hon oxå.
KF kallar hon dem = Katt fan.
Är hennes sätt o uttrycka sin kärlek till dem tror jag ,haha!
Nej nu ska jag ta o svabba lite här o sen kanske ta o baka lite blir dessa gobitar idag =)
Ha en fantastiskt skön söndag alla ni som är lediga1
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar