torsdag 24 februari 2011

Mina kära sambos!

Jag saknar mina sambos fast vi bor tillsammans, GALET.....

Jag har ju min fina Emma som bor här tillfälligt
Men som jag jobbar för tillfället så hinner vi ALDRIG ses.
Tycker det är super mys o ha henne här igen men tråkigt att vi jobbar om varandra hela tiden =(.
O fall jag väl är hemma så sover jag av ren utmattning.
Ibland har vi lyckas få till en middag eller så men MAX 1 gång i veckan o då bor vi tillsammans.
Helt sjukt.

Sen min andra kära är ju min D

Han stackarn hinner jag aldrig umgås med heller för jag sover när jag är hemma.
Tack för du har tålamod med mig just nu när jag är ett levande monster.
<3 <3 <3
Jag vill ha mera ork o energi för att göra något men det finns helt enkelt inte att ta fram.

Mina käraste vänner har jag inte sett på år o dar känns det som för jag jobbar ju som sagt konstiga tider o alltid känns det som.
Så tack till er oxå som ALLTID får ringa o höra av er då jag endas sover,äter o jobbar.
Men efter semestern ska jag vara pigg fräsch och mycket bättre på att vara eran vän =).
Ha en super helg alla lediga...

1 kommentar:

  1. Jag saknar dig också, fast vi är sambos. Kan vi inte ta en kväll snart med massa prat, gott och mys? De längtar jag efter.

    Kramar om..

    ps. du är bäst <3

    SvaraRadera