onsdag 2 oktober 2013

Svenska rättsystemet!


Besviken o upprörd hur sveriges rättsystem inte fungerar alls.
Dels gällande gruppvåldtäkten som lät 6 killar grå fria!
Hur är det möjligt? 
Inte nog med att den stackars utsatta tjejen har fått ta sig igenom en rättegång som inte alltid är så lätt o sen kämpa med det trauma som det faktiskt är och nu dessutom se dem som gjort detta mot henne gå fria.

FRUKTANSVÄRT tycker jag att det är.
Känns som det är ett lotteri när man väl kommer till rätten kan gå hur som helst.

Sen så har min älskade sambo i sin tur blivit dömd för ett brott han inte ens har begått bara för att den som ljög är läkare och mera trovärdig än mig som är Daniels sambo och faktiskt var med.
Tragiskt att Daniel får betala och avtjäna ett straff han inte ens gjort sig skyldig till medans dessa 6 killar som faktiskt gjort något fruktansvärt går fria.

Idag tänker jag försöka släppa det som är och bara njuta av min lilla familj för om några timmar åker vi till varmare land o ska bara vara 1v.


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar