torsdag 17 oktober 2013

Semester!

Ja jag är inte som alla andra jag utan tar semester på hösten .....
Grejen va att egentligen skulle vi varit i Turkiet i minst 3v men livet vill inte alltid som man planerar det.
Så istället för att vara bitter jag sitter ledig i höst regnet så försöker jag och Hampus hitta på något varje dag att göra.

Igår var vi hos Neyla o firade att hon fyllt 3år.







Idag har vi varit och ätit frukost på ikea medNadja,Neyla och Pappa D.
Sen åkte alla utom pappa D till Furan mitt o Nadjas gammla jobb och hälsade på alla våra gubbar =).
Underbart å se dem.
Hampus åt bulle o tittade på fiskarna,haha!
Kvällarna har vi ägnat åt mys och badat,ätit =)








Imorgon blir det träffa Gudmor Sandra o fira henne för hon fyllde år här om dagen =).
Sen i helgen vet jag faktiskt inte alls vad vi ska göra men kanske ska dra med pappa d till något lekland så mini får springa av sig lite bus.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar