lördag 19 oktober 2013

My life,My love!

Jag måste ha fått världens absolut bästa unge <3!
(som nog alla föräldrar tycker)
Han är så extremt mysig, charmig,glad (oftast),envis som få,bestämd och helt helt underbar.
Sen självklart det finaste jag sett.
Dock kan har få varje cell i mig att koka o vibrera när han sätter den sidan till.









Men tror på riktigt att jag verkligen har haft tur som har ett så pass glatt och snällt barn.
Han är inte speciellt gnällig heller som tur är för jag verkligen AVSKYR gnälliga ungar.
Bland det värsta jag vet.
Självklart om han är trött och sjuk osv men då förstår man ju att han blir det.

Ja kan man vara annat än stolt mamma när man har en sådan liten guldklimp som Hampus!
Igår träffade vi gudmor Sandra och sötnosen Smilla på stan =).
Hampus hade klätt upp sig lite för att vi skulle ge S hennes presenter vi köpte eftersom hon fyllde här i v.





Nu ikväll så äkte vi faktiskt hem med Hampus till Mamma och pappa =) så vi har lagat jätte god mat och kollat film helt själva <3.
Kl är strax efter 20.00 och vi båda är vakna,haha var längesen det hände.
Men misstänker att efter 22.00 då är det mörkt å tyst här i huset.
Fast jag tycker det är skönt att kunna njuta av dagarna o sova i tid så man orkar.
Nej nu ska jag kolla klart på film nr 2...
Kram på er, å ha en härlig lördagskväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar