onsdag 23 oktober 2013

Gråa Onsdagen!

Idag tänkte jag vara duktig och gå till VUC,fixa lite med papper, fråga hur jag gör för att få ut betygen jag faktiskt redan borde fått så jag kan börja plugga igen osv...
När jag är där ser jag att min telefon har uppdaterat sig å det står jag måste stänga av o starta om.
När jag gjort det så står det jag har massa missade samtal från både pappa och Daniel.

Till det hör att mamma är dålig och varit upp på läkarjouren i måndags kväll fått syrgas samt lite andra mediciner...OCH dem ansåg att hon skulle läggas in då hon även hade fläckar på händerna o lite sånt.
Men mamma är envis som en gris så hon skulle promt hem.

Så i morse hade hon insett att hon klarar inte av att andas utan hjälp så åkte till sin husläkare o blev skickad till akuten.
Hon blev inlagd på Mava så vi har varit där och hälsat på.
Hon grät på akuten å sa hon saknade lill prins så mycket<3.
H ville sopa lite innan men när jag sa vi skulle till mormor så sprang han =)


Ett fult konstverk el nåt utanför ingången mot Mava...


Mamma hade en sån fin blomma i fönstret på rummet 
Målningen på toa dörren...Why??

Lill prins gosar sig med mormor <3


Nu håller vi tummar och tår att hon piggnar till så dem kan åka till Turkiet på måndag o få lite semester.

Sen åker D till Norge i morgon å jobbar vilket är sjukt tråkigt.
Så den här dagen vart inte alls så bra som jag trodde.
Blev ingenting av någonting,haha!
Som vanligt med andra ord.
Nee lite kloka ord såhär en lite halv jobbig dag:




Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar