fredag 11 oktober 2013

Semester!

Ååå så välbehövlig denna resa var.
Dock alldeles för kort.
Vårat andra hem <3<3<3 som vi alla tre verkligen njutera av.

Våran stora kille njöt varje sekund och lyckan att få ha full fokus på sig var  total.
Han var super duktig hela resan.
Stoltaste mamman <3

Busig som få =)











Att vara vid havet var det bästa av allt =).
Sola och flirta <3











Mamma hann läsa lite oxå fast oftast när mini hade somnat för natten =).
Pappa D blekte tänderna hos tandis.

Pollen hemma var oxå rolig <3





När man busar i ett blir man lite trött å somnar,hehe!


Busig lite H spran  gära å öppnade grinden...





Medans mamma shoppade hittade mini me en liten kattunge att leka med <3

Fast busa i massor gjorde ju H hela tiden och med ett underbart leende!



Tyvär var vädret inte så varmt som det brukar så jag solade inte en enda gång.
Mamma komentar när hon såg mig..Mää du är ju inte brun alls,haha!
Dock var dem två sista dagarna jätte fina men Hampus spydde som en räv näst sista dagen å dagen efter alltså den dagen vi flög hem var det min tur.
Fy f-n vad jag har spytt o trodde på riktigt inte jag skull komma på planet.
Längesen jag var så dålig med hög feber och ont i varje del av kroppen.
Fick inte ens behålla vatten.

Men resan gick och Hampus skötte sig så bra att jag kan inte vara stoltare.
Mamma och pappa är änglar då dom haft mini i natt så jag fått sova och nu ska jag snart hämta honom (längtar).

Trevlig lördag på er!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar