torsdag 24 oktober 2013

Molniga torsdagen!

Dagen började med att pappa D åkte till Norge vilket kändes tungt.
Dock gick jag å lilla godingen ner och träffade linda för lunch och shoppa lite eller Linda shoppade jag la undan en klänning tills imorgon.
Ska ju på tjejfest i morgon är det planerat men med mamma som ligger på sjukhuset går det inte.
Pappa och hon skulle ha H men hon får inte komma hem vilket är bra så hon kanske kan friskna till lite.
Så vi får se i morgon men viktigaste är ju självklart hon ska bli piggare.
Parta kan jag göra en annan gång.
Hon ligger kvar på MAVA så jag tar nog med lill gos och går dit strax.

Hade tänkt vi skulle måla med fingerfärg för första gången i dag men tror att vi hälsar på mamma istället <3!

Först lite em fika med H´s 3 andra tjejer,
Sandra,Amelia och Smilla:
Spexa och spela allan ballan för brudarna är ju ett måste <3

Över lycklig liten som fick leka å gosa med tre snyggingar <3


 Leka med smillia var kul =)

 gos/busa med gudmor är oxå roligt


 åå mys med Amelia gillar jag <3

 Gull ungen Smilla visar sin finaste sida för fotografen

Hampus somnade ovaggat denna trevliga kväll.
Tack tjejor för ni komoch förgyllde våran em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar