lördag 28 september 2013

Migrän?

Vaknade fredag morgon med extrem huvudvärk och i dag söndag har jag fortfarande denna extrema värk.
Knappt sovit i natt alls och jag känner jag har noll tålamod.

Känns super tråkigt då jag haft 3 lediga dagar men inte kunnat gjort ett skit.
Va bort bjuden på en tjejfest el 2st igår som jag sett fram emot jätte länge men inte kunde gå på.

Jag brukar aldrig ha höst depp men denna höst kommer nog inte bli den roligaste,kan den ens bli värre än förra? 
Operationer o allt med Hampus men då hann jag inte känna efter så mycket som tur var.
Vem vet är nog huvudvärken som gör mig helt deppig nu.
Velat varit ute o fotat hösten o lekt med Hampus men som sagt inte kunnat gjort något.

Så imorgon är en ny dag och en ny start =)

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar