söndag 8 september 2013

Psykbryt!

Ja det är inte så illa som det låter.
Men som sagt är jag en människa som är ganska rörig i huvudet och vill därför ha rent o ordnat omkring mig.
Daniel har sina f-----e burkar med protein,aminosyror och vette fan allt vad det är i hela lägenheten.
Jag får mindre å mindre tålamod o se dessa fula burkar både här och där.

Så idag köpte jag ett skåp han kan sätta på väggen och ha sina burkar i så jag slipper ha dem ståendes lite överallt.
(hoppas nu han ställer det där)

Mitt lilla mirakel big H fick oxå lite saker från polarn och pyret =)
Ett underställ,skal byxor och en tröja.





Jag fick ögonskuggor från mist (7st) och en necessär =)

Så alla fick något hehe!
Jag är iaf nöjd frågan är om pappa d är lika,haha!
Har en mini som är lite små jobbig och gnällig idag men kan vara tänderna som spökar.

Ååå nu längtar jag till okt så alla bra serier börjar WHII!

Har ni förslag på serier som är bra så skriv gärna.
Nu ska jag försöka underhålla min lilla gnällspik så han inte bara gör massa hyss (vilket han är expert på).
Hampus är en riktig lite buse.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar