måndag 6 januari 2014

Nytt år, nya förväntningar!

År 2014 ska bli mitt bästa år på länge har jag bestämt!
Dock har året första v var extremt dålig så nu kan det förhoppningsvis bara bli bättre.

Men jag är ju känslo människa så upp o ner kommer det nog bli mera än 1g till under detta år.
Jag reagerar o agerar många gånger kanske lite för stark och vissa gånger lite för lite...
Men det är så jag fungerar.

Fick en bra julklapp av D och mig själv i julas =) nämligen det här:
GLOSSYBOX:
Är en box som kommer varje månad med 5st olika produkter i.
Man fyller i själv vad man har för hudtyp,färg osv.
Får min första nu i jan ska bli sååå spännande.




Sen börjar jag snart jobba vaken natt vilket är med skräck blandad förtjusning.
Bra för jag är ledig ganska mycker tråkigt för jag jobbar ensam =(.
Hoppas verkligen vi hittar något bra så vi kommer iväg lite.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar