tisdag 7 januari 2014

En rad som virrat bort sig!

Haha i förra inlägget är den rad som inte alls ska vara med där,haha!

Men jag o Daniel sitter o drömmer oss bort i en resa som vi gärna vill göra helst nu i slutet på jan i början på feb men mars funkar oxå =).
Men vill ha sol värme o något att se fram emot.

Självklart åker vi till turkiet senare men vill även åka på en längre resa.

Vi har 2 år som varit extremt tuffa för oss både privat o relations mässigt.
Daniels pappa dog, rättegången där han blev dömd för något han inte gjort,blev av med körkortet,depprision osv osv.

Jag som försökt stötta, hålla i hop familjen,jobbat, haft massa tjafs o strul på jobbet mm...

Men det som inte dödar stärker heter det ju så nu jävlar måste vi vara orubbliga,haha!

Men känner jag är mentalt tömd. 
Minsta som händer gör att jag hamnar på ruta ett.
Att leva med någon man älskar som man  oxå ser mår skit o gör orealistiska o drastiska saker är tufft.
Ha barn och lite tufft på jobb på det är inte en situation jag vill vara i.
Denna lilla underbara kille är den som får mig att aldrig ge upp el sluta kämpa <3


Men nu hoppas jag det ska vända.
Jag börjar jobba natt, Daniel har börjat jobba igen sen 2månader och Hampus har fått dagis plats.
Tycker extremt mycket om mitt jobb och jag har galet bra kollegor iaf dem flesta.
Men som på alla ställen man jobbar finns det alltid någon som borde gått i pension 10 år tidigare,haha!

Vill så gärna skriva vad som händer på jobbet men tyvärr gör det min situation värre och det löser absolut inte något.
En dag när det är över ska jag berätta och ni som då läser kommer inte tro att det jag skriver är sant.

Men som sagt finns det människor som kan göra precis vad som helst för att få sin vilja igenom och att sjunka lägre än lägst existerar inte i deras värld.

Det posetiva är att jag lär mig och växer som person.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar