lördag 18 januari 2014

Miss my life!!!!!!!!!!!

Jag saknar att känna att jag lever.
Senaste 2åren har varit tuffa och jag har verkligen fått kämpa med både det ena och det andra.

Jag älskar att vara spontan vilket kan vara svårare med barn men inte omöjligt =).

Senaste året har jag på något sett varit passiv o sett på när dagarna passerar o inte tagit vara på tiden.

Nu har jag bestämt mig detta året ska f-n bli det bästa på länge.
Nu kör vi 2014!!!!!!!!!!!

Det som är jobbigt och tufft ska jag jobba med och det som är bra ska jag bara njuta av.
I år ska jag inte ge upp.
I år ska jag göra det för min skull.
I år ska jag skapa nya möjligheter och massa nya härliga minnen.
Iår ska jag gå framåt även om jag kanske behöver ta något steg bakåt.

har 2st vänner som gifter sig i år och bara det är ju helt fantastiskt.

Så nu ska jag snart sätta mig o ta mig en kopp te innan sängen ropar.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar