måndag 13 januari 2014

Min uppfattning!

Man ska vara ärlig och säga vad man tycker men inte alltid.
Man ska våga för annars är man feg.

Man ska stå upp för sig själv och inte låta sig trampas på men du ska inte lägga ner energi i onödan.

Jag är ärlig,säger vad jag tycker,står upp för mig när jag anser det behövs.

Jag är inte elak eller dum bara ibland,haha!


Men nu till poängen.
 Säger man vad man tycker blir man en bitch, säger jag ifrån när folk tror dem kan trampa på mig blir jag ett problem.
Är jag tyst blir det obekvämt.

Hur jag än gör så kommer människor runt mig tycka ,tänka o inte hålla med.
Men jag mår inte dåligt för det.

Jag mår dåligt när jag känner nåt är fel o tycker något och är tyst.
Då blir det ett problem för mig för jag äts lite innifrån.

Så jag säger vad jag tycker o gör det som är rätt för mig.
Nej det kanske inte va det rätta för dig eller dig men helt ärligt så bryr jag mig inte.

Jag mår bättre o det är det som är viktigt.
Sen om du mår dåligt är det ditt problem och inte mitt.

Du får stå för dina handlingar o jag för mina.

Jag gör självklart inget för att såra någon eller få någon att må dåligt men jag låter inte mitt psyke vara det som tar stryk för du inte är stark nog att rida ut stormen du startade.

Ger man sig in i leken får man leken tåla.

Ledsen men du gav dig på fel person.

Det ända som faktiskt stör mig o gör mig irriterad är att du är så frukansvärt dum att du inte ens förstår.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar