måndag 27 januari 2014

Lite rea shopping!

Märkligt hur jag lyckas göra av med så mycket pengar fast det är rea,haha!!!!!!!!
Ja jag vet att jag shoppar mera då men....
Hampus fick lite kläder =)
ca 2200kr
Blev en reima overall till nästa höst/vinter
Fodrade galonbyxor till hösten
3st tröjor och ett par jeans
Skjorta och en väst


Sen blev det visst yttligare 2st tröjor

Framsidan

Baksidan

En mysig sval pyjamas från polarn

Även en mysig skln morgonrock från polarn



Känner mig nöjd.
Men skulle vilja hitta en jacka oxå på rean såklart,haha!
Den jag tittade på som fanns på polarn o pyret va slut i hans stl.

Hampus är piggare och inte haft feber i dag alls <3 så nu är han nog frisk hoppas vi på.
Inte bestämt om det blir dagis el inte i morgon men för han så kanske det är bäst att få gå.
Strax iväg och jobba min första natt själv.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar