söndag 3 februari 2013

Vilken djungel!

Sitter och kollar på olika alternativ på förskola till Hampus.
Finns så många och jag blir helt ställd.
Fast eftersom jag själv jobbat på förskola och i olika typer av barngrupper vet jag vad jag vill ha.
 
Har skjutit upp det här med sökandet alldeles för länge nu så denna v måste alla ansökninga skickas in.
 
Några av mina önskemål är:
* Bra pedagogik/personal
* Inte så stora barngrupper (svårt i dag jag vet)
* Mycket aktiviteter/rörelser, att få vara ute mycket.
* Maten känns viktig oxå. Vill inte det ska vara fabrikat som värms.
 
Ja återstår o se om det finns några som täcker mina krav.
 
<3

 
 


1 kommentar:

  1. Kan rekommendera Tegnergårdens förskola där Vincent går. Det är två avdelningar, 1-3 och 3-5 år. Ca 15 barn på varje och totalt 6 fröknar. Jag har inget att klaga på alls hos dom. Ett litet tips :)

    SvaraRadera