måndag 25 februari 2013

Tung start på v!

Trött, ont i kroppen,febrig och lite virrigare än vanligt.
Ändå envis som man är går jag till jobbet o jobbar på =).
Dagen gick bra som tur var med en del tokigheter.
 
Bla skulle jag ringa FRIVÅRDEN o meddela att en av våra boenden inte skulle komma i dag..
Visade sig efter några minuter i samtalet att jag ringt FOTVÅRDEN,haha!
Tyckte väl hon sa skumma grejer.
Jaja ingen skada skedd.(gör om gör rätt)
 
Sen ringde mamma o var lite ledsen då pappa va tvungen att akut opereras idag för hans värden på leven var inte bra.
Drygt o vara sjuk o inte kunna hälsa på =(.
Men hoppas han piggnar till o får komma hem nu om någon dag.
Pratade med honom o han lät lite sliten faktiskt.
Inte fått äta sen han kom in och sovit väldigt lite.
Men han är ju världens bästa o starkaste pappa så han hämtar sig snabbt <3.
 
Det bra med början på v <3 <3 <3
 
Min sjukling är piggare idag tack och lov...
 cooling i sin nya keps

 
aha det var denna  du satte på mitt huvud...
Man ser på ögonen att hjärtat fortfarande inte är frisk men mycket piggare än tidigare <3.
 
 
Återstår och se hur resten av veckan blir.


3 kommentarer:

  1. Var ligger Olle på för avd? Kryakramar till alla er som inte mår nåt bra.Kramkram faster Lena

    SvaraRadera
  2. Avd 8 Ligger han på Lena. Blev operation på han igår istället. Kram kram

    SvaraRadera