tisdag 12 februari 2013

Tisdags killen!

Hampus o jag gick ut en sväng då D behövde sova.

Vi träffade Nadja =) och gick hem till oss o fikade.
Hampus låg på golvet o tog sig fram bra...

Jag verkar vara höns mamma då jag lägger filtar på sidorna om honom när han ålar sig fram fall han välte o slår i huvudet.
Nadja så åt mig så jag får väl skärpa till mig där,haha.
Vi vuxna fikade och H fick majskrok vilket han fått för sig att han nog inte är så förtjust i..

 Sen  vart det sova lite em och efter det var det dax för ett bad.

Kul o få leka i vattnet <3

Redo att träffa john blund =)!


Daniel och jag hade tänkt se den här filmen i dag men vi är så trötta så vi sparar den till en annan kväll.

Nu blir det borsta tänderna o krypa ner i sängen o läsa lite innan jag sluter mina blå.
Natti på er där ute!

1 kommentar: