måndag 18 februari 2013

Today is the day!

You breake down and then you get up!
 
 
Ja som alla vet som brukar läsa min blogg är jag känslo människa och har problem att få ut det jag känner här och nu.
 
Ofta kommer det efter o då i helt annan form.
Haft ett mentalt psykbryt i helgen o det känns otroligt skönt o haft det.
 
För nu är det bara upp på fötterna o köra vindare.
Lägga det jag inte kan påverka bakom o ändra det jag faktiskt kan.
 
 
Jag behöver på något sätt lite drama/bergodalbana i mitt liv för att fungera.
Får jag inte det skapar jag det själv...
Varför vet jag inte men jag är sån.
 
 
Behöver lite psykbryt o motgångar för att fungera,haha!
 
Självklart ska det inte vara tagedier eller något allvart men lite små hinder mår jag bra av.
Får vässa hjärnan o faktiskt uppskatta det som är bra.
 
 
 
Denna v har jag mycket på  schema.
Men underbart o vara i farten igen.
 
Mån:
 Luncha med  Linda x 2
Träffa lollo och åka till Inga o lilla Marcus o hälsa på
Mamma o pappa kommer o fikar
 
 
Tis:
Pinlan med Anna och lilla Lilly
 
 
Ons:
sjukgymnasten med H.
Träffa Ida och söta Leah
 
 
Tors:
Bror fyller
Sjukhuset med D hela dagen
 
Fredag:
30års fest
 
 
Lördag:
Middag med familjen samt fika hos bror.
Bort bjuden till Pia (E`s mamma) på tjejkväll med middag och mello.
 
Söndag:
Bara vara hemma <3 haha!
 
 
V som kommer jobbar jag alla dagar.
Ska försöka hinna träna något denna v oxå så jag kommer igång.
Behöver ta tag i gravid kilorna nu samt bli piggare.
 
 


1 kommentar: