tisdag 12 februari 2013

Ego time!

Tänk så skönt det är med lite EGO tid även om det så bara är en timme =).
Sätta sig o läsa en tidning o dricka en kaffe i tystnaden.
 
Eller hinna lägga en ansikts mask o raka benen,haha!
Älskar livet som mamma men skulle ljuga om jag sa jag inte ibland saknar tiden för mig själv.
Jag har ju ett behov av egentid o njuter så mycket då jag får det.
Sen blir jag nog bättre mamma oxå när jag haft lite egentid för då är man både fylld med energi och på topp =)!
 
Idag blir det faktiskt att gå till solariet o sola i 20min nu efter jag kastat in två maskiner och medans mina prinsar sover fm.
Sen kommer Nadja o äter lite lunch med oss.
Så nu ska jag snabba mig så inte tiden rinner iväg som den brukar och så har man iaf inte gjort det man skulle.
 
Yttligare något med att vara mamma..tiden försvinner liksom lite fortare än vanligt ,dagar,veckor månader bara passerar utan att man riktigt hänger med.
Så något jag verkligen lärt mig är att njuta här o nu.
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar