torsdag 21 februari 2013

klantig el...

Slarvig,Klantig,virrig..
 
Ja you name it...
Jag har iaf lyckats igen med att tappa/stulen mobiltelefon...
Att jag inte lär mig.
Förbrukar ju för f-n x antal telefoner per år o denna gången var det en htc one någonting för dyga 4000kr.
 
 
Jaja nu har jag iaf spärrat nr o beställt nytt kort samt köpt en ny telefon.
Blev en  Lg optimus 9 då den ska ha bra batteritid o det är viktigt för mig.
 
 
Så till alla som ringt,messat el försökt nå mig i 2 dagar o jag inte svarat..Här är andledningen.
Kommer kunna nå mig på Daniels nr,facebook el mail tills mitt nya simkort kommer.
Troligen nästa v.
Sen om ni vill vara så rara att maila mig era nr då jag inte kommer ha ett ända el skicka ett mess o gärna vem det är så jag vet,haha!
 
Nu ska jag ner o pussa på mina sjuklingar.
Kram kram

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar