lördag 16 februari 2013

Mys med hjärtat!

Idag har varit en sån dag då man önskar man kan snabbspola tiden el bara får försvinna för ett tag.
Tårarna har runnit o jag har haft känslat att vilja krossa varje ruta o kasta sönder allt jag äger.
Ett mindre psykbryt kansk man kan säga.
 
Med andra ord en mindra bra dag.
Hampus är ju min räddare då han är så galet underbar o får mig att stå ut o till o med glömma bort hur jävligt livet kan vara ibland.
 
 
Tack min gull unge för du skrattar,gosar och ger mig exakt det jag behöver.
Gladaste killen <3 <3 <3


Han har fått en super gullig haklapp av D`s mormor  och hur söt kan en lite kille vara egentligen???
<3


LYCKO PILLRET med stora bokstäver det är min lilla prins.
Så tack lill hjärtat för du fick mig att inte tappa humöret idag =) <3.
Ny dag i morgon o då blir det en bra dag har jag bestämt!
Kram på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar