tisdag 16 augusti 2011

Späckat schema!

Hallå!
Denna vecka har jag verkligen späckat schema.

Har fått organisera om lite i min planering då jag inser att jag inte hinner.

Har iaf börjat packa  o Lee vill självklart följa med =)
Min söta stora kille <3


Har börjat tvätta och hinner troligtvis med alla maskiner idag o hänga på tork innan jobbet.
Snart ska jag skura golven o vattna alla blommor.

Imorgon efter jobbet kommer Krickan hit en stund =).
Här är hennes underbara små sessor <3 (sov ju hos dem i helgen)
Matilda gull ungen

Sen har vi vackra goa Moa

Sen ska jag även hinna lämna in skolansökan i morgon oxå.

Torsdag är det inventering o sen växla pengar,handla allt som ska handlas o packa klart.
Fredag o lördag jobbar jag hela dagarna o kvällarna så då hinns inte så mycket.

Ha en härlig tisdag!
kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar