onsdag 17 augusti 2011

Music is the shit!

Musik är helt underbart..
Hur man än mår o vilken känsla man än vill förstärka,förtränga är musik det BÄSTA!
Är lycklig, stolt och frustrerad på samma gång.
Jag litar på min kompetens o mitt intellekt när det gäller min situation.
Om jag börjar plugga kommer det gå bra o fall jag ger mig fan på något har jag hittills inte misslyckas så tänker inte börja nu heller.

Känslan i kroppen är bra, jag har tagit steget över den jobbiga tröskeln o jag är på väg åt rätt håll igen.
Trampar inte lägre på samma plats o rädslan är borta, iaf nu för stunden.

Hur det än blir med allt så vet jag att i slut ändan kommer jag få allt jag vill och säket mycket mera....

För varje motgång blir jag lite säkrare o lite starkare så....

Nu blir det TAKIDAS nya skiva på högsta volymen o skura av dem sista golven.
Sen kanske en soling =) innan jag tar en tidig kväll.
kram på er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar