lördag 6 augusti 2011

Rörd!

Har haft o har lite struligt på jobbet men mina gubbar o damer som bor här är ju för goa.
Jag har ju en kamp mot ledningen då dem lovat mig en tjänst som jag nu inte verkar få.
Alla mina kollegor, min samordnare osv tycker jag ska få tjänsten o anser jag är rätt person att få den.
Vet att alla kämpar för mig o med mig o det är så härlig känsla.

Alla boenden här har/hade tänkt skriva en protest lista o lämna in då dem vill ha mig kvar =).
Värmen o glädjen av att höra det är ju helt otroligt.
Började nästan gråta!
Är så nöjd o glad för det är beviset på att jag gör ett bra jobb.

Jag är en vinnare i det här hur det än slutar o det gör att jag mår inte ett dugg dåligt i allt som är.
Dock känns det onödigt o tar på energin men så är livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar