söndag 14 augusti 2011

Nedräkningen har börjat....

7 dagar kvar...Sen väntar 14 härliga semester dagar i vårat paradis <3!


Snart ligger jag i min pool i side igen =).
Eller sitter o njuter på ballkongen o läser en bra bok.

Semester är ju alltid skönt men lite extra härligt o veta att man ska få komma i väg o samla lite energi nu när det är väldans massa saker på gång i mitt liv.
FÖRÄNDRINGAR

Nu i veckan ska jag.
* Lämna in ansökan om att börja plugga underhösten.
* Får veta i veckan om jag får ett vikariat jag sökt.
*Facket drar igång med min kamp om rätten till den fasta tjänsten.
*Telefon samtalet jag skjutit upp i 8månader SKA ringas.
*Handla o växla pengar till resan ska oxå hinnas med.
*Packa resväskan.

Jag jobbar även
8-17mån
Tis-ons
13.30-13.00
Torsdag ledig
8-19.00 fre
8-18.00 lör
Söndag åker vi =)

Så planeringen denna vecka måste jag försöka följa då det ska hinnas tvätta,städas o fixas oxå.

Nu söndas film i sägen med kaffe och macka!
kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar