lördag 6 augusti 2011

Senaste tidens händelser!

3/8

<3 <3 <3
Idag är det ingen vanlig dag!!!

Min älskade far fyller idag men vi var dit o gratta honom igår då jag jobbat hela dagen idag.
 Här är han i en av sina pressenter =)

fick god tårta =)
Älskade mommi i sin pressent =)

Fick en klocka oxå


Lördags var det äntligen dags för bröllop.
Allt var så fint o mycket välplanerat.
Brudparet har bett att man inte lägger ut bilder på dem (inte än iaf) så lägger lite mingel bilder o på dukning osv
Min hunk och älskling!


VI <3

Jag

Servering av champange o jordgubbar som man doppade i choklad..Så gott

Dukning och maten







Vart en hel dag,kväll o natt då jag o pekka samt jarre kom hem ca6.30 på morgon kvisten.
Galen natt men massa skratt o dans.
Tack Daniel o Gunilla för en fantastisk dag.
Även hunnit med att ligga o slappa lite i trädgården innan jobbet med en grymt bra bok.

 Suttit på ballen i kvälls solen o njutit =)
 Mammas lilla skrik gris har ju självklart varit med o myst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar