måndag 8 augusti 2011

Snoka runt!

En fundering som dyker upp lite nu o då är varför vissa människor har så svårt att fråga en person om något när dem undrar saker.
Nej då går man till andra o snokar om saker och ting???? Varför gör man det? Vill man veta något går man väl till källan o tar reda på saker el?

Om man nu är så angelägen o "bryr" sig så frågar man direkt o inte massa andra.
Att man vill veta av ren nyfikenhet  är ok om man frågar direk men snoka runt är FAN inte okey.

Ibland har jag lust att bara skrika rätt ut åt idioterna att dem är fega och ska sköta sina egna jävla liv men är inte värt det.



Idag är ingen bra dag o jag är arg o ledsen o tänker fortsätta vara det tills jag har andlening att vara glad igen.

Så fall ni som ringer inte får svar så är det för jag vill vara ifed o behöver det.
Men jag hoppas alla andra har en bra dag o ett leende på läpparna =).

Nu ska jag älta o tycka synd om mig själv lite så kanske jag mår bättre sen.
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar