tisdag 28 juni 2011

Ledig med sol o fullt upp...

Igår och idag har jag haft ledigt.
Underbart väder har vi oxå =).
Jag just nu!
Kaffe o bloggar

Under dagen har jag hunnit med allt det här.
Dammat,vikt in tvätten,skurat toan o alla golven, bäddat rent och varit med pappa på återbruket.
Fikat med pappa o magnus i trädgården.
Varit på stan o ätit en sallad med Lollo och elin samt handlar lite.
Bilder från min dag =)
Pappi på väg till bilen med första vändan släng saker...
Iskall saft

Mmm god lakrisglass

Jag äter glassen
Pappa äter glass och hänger mot bilen o är cooling =)
Pappa o magnus njuter i solen

Jag njuter i solen..Dock bara 15 min max då jag var sååååå rastlös


Puma gillade skuggan
Tog även kort på lite av bären som finns i trädgården
Jordgubbar,smultron,vinbär och rabarber..Hallonen har inte kommit än.



Nu dagens shopping!
Solpuder lite mörkare en det jag redan har.




Ikväll blir det hämtmat från kina o soffmys med film o <3.

Gårdagen var vi duktiga o rensade alla våra kartonger i kvällaren där av vändorna till återbruket idag.
Vart en hel del som skulle kastas o ges bort.
Daniel står o glassar i solen medans jag svettas o sliter ,haha!

Ge bort högen

Kasta högen...


Så nu är det bara vinden kvar o ca 30kartonger till eller nåt men vi har iaf gjort halva jobbet nu.
Skönt o ha städat o fixat så jag kan njuta i helgen av mina lediga dagar.
Varit så uppe i varv nu att jag inte haft ro att sitta ute o njuta o läsa som jag älskar att göra.
Nu ska jag lägga mig på sängen o vila i 10 innan vi ska fixa kvälls mys.


Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar