fredag 3 juni 2011

Söndag hela veckan!

Nu när det är en röd dag här o en där känns det som söndag varje dag..
Jobbat varje dag sen den 23:dje o idag o imorgon o söndag,måndag,tisdag jobbar jag oxå =(.
Det är långa pass dessutom.
Så har varit på jobbet ca 160h när jag går av på tisdag. så 16dagar på rad.
Men nu kommer det som är frustrerande...
Jag får betalt för ca 141 då jag ej har betalt på natten när jag har jour och är på jobbet mellan 23-06!
Jag känner redan i dag att jag är lite trött i huvudet.
Förstå tisdags morgon hur jag är då,haha!
Tur det vankas semester i 10dagar.
Nu ska jag göra lite fredags mat till gubbarna som skrivit upp sig =).
Blir även vaniljglass o rabarberpaj till efterätt.

Så alla ni som är lediga o kan njuta av solen önskar jag en fortsatt trevlig helg =)
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar