tisdag 14 juni 2011

Semester,semester...

Dagen innan vi åkte hade vi Emma o Patrik här på lite grillat o film + diverse annat gott =).
Emma utslagen i soffan,haha!
Res dagen hade vi fullt upp o fixa allt som VISST inte blivit gjort.
Daniel,jag o pappa i bilen till flyget



D <3 A på flygplatsen (notera hur unga vi ser ut )

Flygresan var en PINA!
Hade småbarn som skrek o då menar jag SKRIK... från vi lyfte till vi landade o sen hade jag en dryg jävlen som sparka i min rygg på stolen näst in till hela resan.
Jag fick dock ett smärre utbrott o nästan skrek, haha!
Då efter 3h sparkande blev det lungt......


Framme!
(lägenheten högst uppe är våran )





Kök/vardagsrum



Sovrummet stora

Två av våra tavlor =)!



Våran nya vattenkylare/värmare

Tiden gick alldeles för fort som vanligt.
Första dagen sov vi till kl 13 o det var så skönt.
Sen har det varit full rulle med bank besök,betala räkningar o fixa sånt som varit trasigt/behövt åtgärdas.
Daniel har fixat o jobbat på.
Jag har solat o läst samt gjort lite =).
Daniel i städ taget..
Här är daniel i en kavaj han provade =) så SNYGG!
Lite mera Daniel bilder...
Ute o går..(var 3h i gassande hetta, jag var inte NÖJD,haha)
Daniel kunde iaf ta av sig tröjan..


D glassaar lite vid poolen



D på ett internet cafe =)

En trött daniel på väg hem
på planet


EGO:
Jag ,Jag och JAG
Njuter av en bra bok o härlig sol
här var mitt favo häng..
Även här trivdes jag rätt bra =)


Den här otroligt otäcka vaktmästaren vi har på vårat kmplex...Ska ALLTID vara o arbeta så FORT jag lägger mig vid poolen.
ALDRIG annars ser man han.. Denna tur så klippte han grästet 2 dagar då han gör det i snigelfart....
Otrevligt med en jävla gräsklippare som låter konstant.

Han var o klippte buskarna precis runt där jag låg o solade oxå.. INGEN annanstans ???? why??
Vi hade faktiskt ett kris möte ang honom nu under semesternern med resterande ägare då INGEN vill ha han kvar o tycker han är opålitlig o slö.
Dem andra grannarna reagerade oxå på hans beteende så fort jag ligger vid poolen.

Vi spelade även 4i rad o jag vann ju =)

Det här vart mina fovoriter denna resa
Skäms nästan när jag tänker på hur många paket av dessa jag faktiskt åt =(..
Var faktiskt tvungen att väga mig idag för o se vad som hänt under semestern...
Resultatet låter vi vara osagt för denna gång,haha!
Sjukt goda iaf.
(jag köpte med mig 7 paket hem oxå, oppps)



Hade oväder en kväll med så fina blixtrar  som lyste upp himlen som ett bildspel:

VI <3
Vad jag shoppat tar vi i ett nytt inlägg tror jag =).
Har iaf haft en härlig resa men alldeles för kort.
kram kram på er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar