lördag 25 juni 2011

Midsommar o regning lördag!

Hoppas ni alla som var lediga igår och idag hade en härlig o bra midsommar afton!
Ända fördelen med att jobba hela helgen är att man slipper må så här i dag.

Tyvärr verkar sommar värmen  ha  försvunnit o regnet hittat hit =(

Jag hade iaf en mysig dag på jobbet igår med en stor middag o massa glada o nyktra boenden som åt o njöt.
Var helt tyst vid bordet för alla hade fullt upp att stoppa mat i munnen.
Glad att dem uppskattade det vi gjort.

Idag är jag på jobbet igen o har bakat chokladrutor och muffins här på fm.
Nu blir det städa kontoret o korridorerna =( tråkigaste....
Känner mig lite såhär idag ,seg,seg och lite mera seg....
Men bara 14h kvar att jobba denna helg sen är jag ledig i 2dagar Jippi.
Då ska vi försöka åka o kolla köket i Stockholm samt hinna ha möte på banken.


Så mån o tisdag är min helg!
Kram på er dax att jobba lite.
Ha en mysig dag i regnet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar