fredag 3 juni 2011

Game over...

Trött ,tröttare o tröttast!
Är som en vandrande koma tjej.
Fråga vilken dag el vad jag gjorde för en timme sen så vet jag nog inte det.
Sen blir jag extra kinkig oxå när jag är trött.
Daniel kom hem natten till ons o på ons jobba jag till 19 o sen försökte jag hålla mig vaken till ca 22.Torsdagen slutade jag kl 17.00 men somnade som en stock direkt jag kom innanför dörren.
idag slutade jag kl 19.00 o daniel började kl 21 så hann se varandra ca 1,5h.
Samma visa i morgon och söndag jobbar jag 7,30- 21,15 så då kommer vi inte ses alls.
måndag jobbar till 17.00 så då kanske vi hinner umgås någon timme medans man packar o fixar allt inför resan på tisdagen.
Tisdag jobbar jag oxå tills vi ska åka.

Även mina vänner är irriterade på mig för jag inte ringer el svarar men jag är ju konstant trött o om jag inte är på jobbet sover jag.
Jag har på riktigt ringt upp dem få jag pratat med sista tiden då jag suttit på toa för då har jag tid...
Ja lite semester på det här blir fint.
Natti natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar