torsdag 23 juni 2011

Torsdag och ledig!

Otippat att det ösregnar på min enda lediga dag denna vecka...
Så vad gör man???
Det är ju massa med rea på stan så varför inte ner o tröstshoppa lite =)..
Nej just det har ju en sparplan som ska hållas.
Men jag tog iaf en snabbsväng o hittade dessa fina skorna på rean och JA jag var tvungen o shoppa dem.

Kommer vara grymma till tex uppvikta jena el någon snygg klänning!
Mycket nöjd.
Sen vart det denna söta klänning för 149kr (super fin på)

Katterna är helt slut o ligger o myser i sängen...Dem är oxå trötta på vädret.
Nee nu vill vi ligga nära <3

Daniel är duktig o fixar med sitt ljud i bilen.
Så han är i garaget o jag är för nuvarande uppe men springer ner i tvättstugan lite nu o då.
Har verkligen ett berg av tvätt.


Snart ska vi åka och handla med säkert resterande av alla västeråsare.
Ikväll ska vi ha mys med god middag o så.
Sen jobbar jag ju som sagt hela midsommar helgen.


Måndag o Tisdag är jag ledig och då ska vi kanske åka stockholm o kolla på kök till nya lägenheten.

Kramizar så länge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar