måndag 4 juli 2011

Yesterday`s news!










Haha denna helgen har varit kanon o kalkon kan man säga.
Fredagen slutade jag kl 12.00
Åkte hem o sov lite o sen ner på stan o träffade Pernilla.
Vi handlade nya solglas ögon o jag lite annat oxå =) 
Väska ,shorts:

Vi gick till Vardags uteservering o tog oss några öl.
Sen hem o duscha o fixa mig o drog iväg till min kusin Emma.
Vi festade lite o hade det trevligt.
Älsklingen jobbade så åkte hem med han efter krogen stängt.

Natten spydde jag upp allt jag drukigt o lite till tror jag.
Så fruktansvärt orutinerat o dricka på tom mage....

Lördagen:
  Jag lovat min bästa Sandra att vi skulle äta gott o ha lite tjejmys.
Så vid fem var jag hemma hos S o vi koka mat o fixade oss =) samt skålade lite.
Smilla ser hus syster Amelia o mamma o Alex gör när dem äter o hon kan oxå =) sötisen.



 Stå o äta är kul..
 Titta här är min fot
 Jag vet jag inte får klättra men testar iaf...
 Okey det här var ganska mysigt så här stannar jag ett tag
 Amelia är i åldern då hon hatar att bli fotad o gör allt för o komma undan...
Sen rocka små sessorna loss medans mamma o alex drack lite vin =).
Amelia sa åt mig att ta ett kort då så kan du sluta tjata sen o låta mig vara,haha!

Smilla kan oxå..


Sen gick vi tjejor ner en våning o satt på lilla ballen o lyssna på musik o fixa oss...

Drog iväg till Ted Sandras bror och satt o drack lite där med han o hans polare innan vi gick ner på stan o drack lite till.
Ted är cooling el nåt

Sandra rotar efter nåt.. kan vara mobilen hon söker.

En kväll med S är alltid lyckad..Hon är en person man måste uppleva i onyktert tillstånd för o förstå.
Kan vara det roligaste i hela världen på fyllan.
Ofattbart att hon ALLTID lyckas med något.
Ja hon är underbar denna donnan.
TACK alla ni som gjorde min helg super!
Söndagen skulle jag o min skatt ha lite mys med god mat osv men...
En vikarie var sjuk så jag fick hoppa in o jobba kväll/natt.
Ni kan ju fatta hur pigg jag var då.
Kört en 2dagars vilken jag gör max 1 gång per år o sen jobba.


Jag var inte i min bästa form direkt.

Måndagsmys!
Eftersom det inte blev söndags mys fick vi ta igen det idag =)
Ätit gott o myst i soffan med glass o godis plus super god lasange.



Min är den med jordgubbarna o lite lagom med glass, Daniels är ju typ för fyra el nåt,haha!
Andra tallriken med glass dessutom.


Tack för en super mys dag mitt hjärta
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar