lördag 9 juli 2011

Sommar sol o härliga dagar!

Känner mig glad o motiverad igen =).
Jag har knappt sovit o är på jobbet i 10h men är lycklig.
Ler ända inifrån o det är härligt.
Andledningen är att jag har många fantastiska o energi givande människor runt mig.
Alltid min familj så klart. Mamma,pappa o Magnus.
Samt min sambo,fästman o andra halva Daniel1
NI är det bästa jag vet och jag älskar er något enormt.

Sen inte nog med det har jag kollegor o en samordnare som är så härliga o underbara att jag vet inte hur jag ska kunna tacka dem.
Allt ni ger mig o stödet jag får värmer min själ.
Jag har dragit en vinst lott när jag fick er som kollegor.
Ni är fantastiska.

Speciellt min "mamma" B-l som tar mig i nackskinnet om jag är dum o som får mig o tänka rätt när jag tänker fel,haha!
Men som även peppar o ger mig mod att vara lite tuffare än jag är.

Yvonne som kämpar o gör allt hon kan o lite till för mig.
Ger mig råd o chanser till att klara och lyckas med det jag vill.
Att du stötta o peppar samt gör att du kan för det ska bli bra för oss alla i personalen är en enastående och så uppskattat.
När du försvinner från huset kommer det dö för du är Furan.
Det är varmt o tryggt för du är här.
Hoppas du vet att jag är dig evigt tacksam för dit slit o hur du kämpar för mig.
Du är en klippa.
Ni ger mig energi o framtids hopp,tro och möjlighet att utvecklas.
Åter igen vill jag tacka er för det ni gör för mig.
Mina egna änglar!



Hur det än slutar med allt så är jag så GLAD och LYCKLIG för allt som denna resa här på jobbet gett o alla härliga erfarenheter o personer jag mött.
All frustration o irritation har jag släppt.
Jag är glad o nöjd för jag vet jag är omtyckt o gör ett bra jobb.
Känner jag kan inte göra mera än så.
Sen om den som bestämmer inte anser eller är blind o inte ser det så är det deras förlust.


Hoppas nu alla har en härlig dag i dag!
Själv ska jag pula här på jobbet med diverse grejer.
KRAM KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar