torsdag 7 juli 2011

Shop til you drop!


Nu har jag visst klickat hem lite saker från nätet bla..
Hittat en mycket trevlig sida med bra hårvårds produkter på.
Dessa saker har klickats hem av mig =)...
Återkommer med omdömme sen,haha!





Hoppas jag kommer bli nöjd.
Även varit o shoppat lite barn kläder till lilla söta Emelie som jag ska få gosa med i morgon.
Finns så enormt mycket fina kläder på stan.. Svårt o välja.
Tog sånt jag tycker var super gulligt o som jag tror Jenny och Johan oxå gillar.
Hoppas dem inte kollar bloggen innan jag kommer i morgon för då vet dem vad dem får..

så sött:
Lite tufft men gulligt =)
Sen bara en vanlig lite ljusrosa body

Idag har det varit en stressig dag o nu när jag kom hem känner jag mig helt färdig.
Har mycket som snurrar i skallen känner jag.
Ska försöka ta sovmorgon i morgon o njuta.
LITE JAG JUST NU!!

Imorgon blir det detta nöjet innan baby myset
 Sen Jenny o bäbis och efter det ska jag hem o byta om för middag på sjökrogen.
Så jag säger trevlig helg redan i dag då jag är ledig i morgon =)

Är lite av folk fest denna helgen oxå i stan då det är Power meet med massor av raggare o dreas fin o en del riktigt skabbiga bilar.
Förra helgen var det cityfestivalen.
Trevligt när det händer saker tycker jag.

Ne nu blir det sängen.
natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar