torsdag 14 juli 2011

Bröllops bestyr!

Idag kommer den blivande bruden hit o ska prov sminkas av mig så vi ser hur hon vill ha det på den stora dagen.
Igår var Gunilla här o vi valde ut färger på ögonskuggan som hon vill ha.
Vart min favorit färg att sminka med o det är GRÖNT!
Här är det vi testat ut som passar hudfärgen =).
Spännande.

Till min klänning som jag tänkte ha på bröllopet:
Ingen av dem jag shoppat el planerat o ha fungerar.
PANIK:
Gunilla såg två av dem o rött verkade inte så poppulärt att ha då hon sa att man legat med brudgummen. (dock är det inte sant då jag googlat på det)
Men vem har rött på bröllop sa hon så.. Skippar den.
Den ljusa back up klänningen som jag tänkt ha var för likt hennes brudklänning.




Så igår vart det ett panik köp på stan av en klänning som jag INTE tänker visa för någon då risken finns att någon avråder mig,haha!
Daniel tyckte den var fin o jag tror jag kommer ha den flera gånger då den är både party o fin.
Kostade bara 349kr oxå så kap.

Bilder från dagen kommer senare!
Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar