fredag 8 juli 2011

Ner o upp, upp och ner....

Vilken dag det varit.
Höjdpunkt 1
Åkte och handla med pappi och bror på fm.

Drygaste:
  Innan det vaknade jag kl 6.30 BARA för jag är ledig.
Då passade jag på att skura,kasta in tvätt,plocka unda, sätta upp tavlan som jag fick i huvet här om dagen mm.
Kom hem o tvätta lite till o fixa samt bakade en hallon/rabarber paj =).
Tog allt från trädgården o sen vispade jag lite vaniljsås.

Dagens höjdpunkt2:
Allt detta för Jenny,Johan och lilla 4dagar gammla Emelie skulle komma och hälsa på.
Vilken lite underbar tjej o vilka fantastiska föräldrar =).
En lite ängel
Mmm tryggt i pappa Johans armar

Johan med sin lilla prinsessa <3

Min paj =)


Som buy the way var god hihi!
Sen gick jag o tröst shoppade godis o tidningar

Dagens 3 höjdpunkt:
Kvällen grillade Jag,carro,daniella och magnus.
Kött,vitlöksbröd,potatisgratäng,sallad såser och fruktsallad till efterrätt.
Även en lite drink slank ner.

Dagens höjdpunkt nr 4:
Suttit i telefonen i ca 2timmar under kvällen oxå med jobbet bla.


Dagens drygo 2:
Jag har blivit inbeordrad o jobba då ingen kan.
Nu är jag galet trött o ska sova då jag ska jobba 10h i morgon.


God natt allesammans!
kram kram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar