måndag 2 februari 2015

Vänner!

Senaste veckorna har jag gjort så mycket saker med mina vänner o man inser hur mycket man saknat att göra det.
Senaste veckorna har jag lunchat säkert 10g och även varit ute och ätit ett par gånger.
Även gått på bio, krogen,middag med spel och sjukt mycket skrattande.
Bara hängt o inte gjort något förutom skrattat åt galna minnen insett att fan vilket händelserikt liv jag levt.

Har fått smak på livet.
Ja just nu är det jobbigt o tungt men jag är inte redo att släpp muren jag byggt upp.
När jag fått lägenhet o allt är klart kommer garanterat floder av tårar rinna men just nu försöker jag bara göra så mycket som möjligt för att må okey.

Daniel till dig vill jag säga att det är
 MIN blogg och MITT sätt att ventilera.

Jag har aldrig bett dig läsa det.
Jag skriver mina tankar,mitt sätt att se saker och hur jag upplever det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar